بوفون بهترین در جهان
بوفون بهترین در جهان
برترین وبلاگ بوفون در ایران
بوفون بهترین در جهان
خانه | آرشيو | ايميل


سلام به وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم مورد رضایت شما قرار گیرد لطفا تو نظرات انتقاد و پیشنهادات خودتونو بگین. در آخر این یک وبلاگ کاملا ورزشی هست اما سلامتی و شادی روح سید جواد ذاکر یه صلوات بفرستید

امکانات و ابزارها


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 308
بازدید کل : 7040
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


نوشته هاي پيشين
لينکدوني
ما 2 تا
فروشگاه ساعت مچی
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب سایت بوفون و آدرس gianluigibuffon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لينکهاي روزانه
طبقه بندي موضوعي
اخبار
پشتيباني

قالب اين وبلاگ با استفاده از قالبساز آنلاين طراحي شده است.

Powered by
LOXBLOG.COM
Online Template Builder

به گزارش خبرگزاری فارس، جیان لوئیجی بوفون بدون شک یکی از بهترین دروزاه‌بان‌های حال حاضر فوتبال جهان است که روز گذشته هم فدراسیون آمار و تاریج این سنگربان ایتالیایی را به عنوان دروازه‌بان قرن معرفی کرد.

بوفون از سال 2001 راهی یوونتوس شد و به همراه بانوی پیر هم در دسته دوم ایتالیا بازی کرد.

جی‌جی بوفون پیش از سال 1995 تا 2001 در پارما حضور داشت

.................................

کمی هم درباره زندگی بوفون

بوفون در خانواده ای به دنیا آمد که همه اعضای ان خانواده ورزشکار بودند .

 

بوفون در یک خانواده ورزشی متولد شد پدرش وزنه بردار بود و مادرش نیز پرتاب دیسک و خواهرانش قهرمانان تیم ملی والیبال ایتالیا بودند.

بوفون رشته فوتبال را انتخاب کرد ولی نه به عنوان دروازه بان بلکه به عنوان هافبک انتخاب شد ولی چند روز به علت نبودن دروازه بان تیمشان مربی آن تیم بوفون را به اجبار به عنوان دروازهبان انتخاب کرد ودر ان مسابقه بوفون چنان خوب دروازه بانی کرد  که باشگاه پارما با بوفون قرار بست وبعدها بوفون به عنوان دروازه بان به تیم یوونتوس پیوست

همسر بوفون ، اهل جمهوری چک می‌باشد او همچنین دارای دو فرزند به نام لوییس توماس و دوید لی می‌باشد. او به موسیقی علاقه فراوان دارد و اوقات فراعت خود را با گوش دادن به موسیقی می گذراند وی اخبار را از رادیو می شنود و به تماشای تلویزیون چندان اهمیت نمی دهد. جی جی آرزو دارد روزی به وطن خویش یعنی کارارا برگردد و در آن جا همچون زمانی که پسر بچه ای بیش تر نبود آرامش داشته باشد.

.....................................................................................

کاسیاس: بوفون الکوی همه است / آرزو دارم دروازه بانی مثل بوفون باشم

اخبار خارجی / دروازه بان اسپانیا رقیب روز یکشنبه خود را مورد تمجید قرار داد درحالی که هر دو دروازه بان کاپیتان تیم های فینالیست هستند.
به گزارش اوج نیوز، دروازه بان اسپانیا ایکر کاسیاس آشکار کرد که همیشه آرزو داشته دروازه بانی به خوبی بوفون باشد. هر دو دروازه بان کاپیتان تیم خود هستند و امید دارند تا بتوانند یک بار دیگر در زمینه ملی افتخار آفرینی کنند. علی رغم اینکه بسیاری معتقدند که کاسیاس و بوفون هردو در یک سطح هستند اما کاسیاس می گوید که هنوز هم برای رسیدن به بوفون تلاش می کند.
"من بوفون را با تمام قدرتم تمجید می کنم و او را می ستایم. او یک دروازه بان خاص است که در 34 سالگی هنوز بین بهترین هاست. برای دروازه بانانی که از او کوچکترین ، بوفون یک الگوستاو مارا پیش می کشد و ما همه می خواهیم که مانند او باشیم. ما دوستی خوبی داریم و هر زمان که اورا می بینم برای من افتخار بزرگی است."
کاسیاس اعتقاد دارد که ایتالیایی ها حریف سرسختی خواهند بود مخصوصا اینکه توانستند آلمان مدعی را از دور رقابت ها کنار بزنند.

.......................................

ديدار تيم‌های ملی فوتبال انگليس و ايتاليا در دور يک چهارم نهایی جام ملت‌هاي اروپا در پايان وقت قانونی و اضافه گلی در برنداشت. شاگردان چزاره پراندلی در ضربه‌های پنالتی با وجود دروازه بانی همچون بوفون  عملکرد موفقی داشتند و با شکست چهار بر دو حريف، روانه دور نيمه‌نهایی و پيکار برابر آلمان شدند.

ريکاردو مونتوليوو يکی از پنالتی ‌زنان ايتاليا در بازی در ورزشگاه المپيک کيف بود که ضربه‌اش را هدر داد. با اين حال ايتاليا توانست خود را در نهايت در جمع چهار تيم پايانی یورو 2012 جای دهد. اين بازيکن در پايان بازی گفت، ايتاليا دليلي برای ترس از حريفان ندارد.

بازيکن خط ميانی ايتاليا عنوان کرد: خيالم راحت شد. به خاطر از دست رفتن ضربه پنالتی احساس بسيار بدی داشتم. لحظه بسيار سختی بود، ولی خوشبختانه همه چيز به خوبی تمام شد. می‌توانيم خوشحال باشيم که دروازه‌بانی همانند بوفون داريم. در پايان پيروزی با شايستگی تمام به دست آمد.

....................................
بوفون الان داره چوب تعصب و وفاش به یوونتوس و شخص ما هوادار ها رو می خوره ! اگه چند سال از چشم افتاد فقط واس تعصب و غیرتش به یوونتوس بوده . اگه الان کاسیاس شده رقیبش مقصر یوونتوس و ما هستیم ! اگه بوفون همون سال 2006 می رفت بارسلونا , الان نه تنها پر افتخار ترین گلر جهان , بلکه بدون شک بهترین گلر تاریخ هم بود !! اما توی یوونتوس موند , 6 سال از صحنه اول فوتبال کنار رفت فقط واس اینکه تعصب خودش رو نشون بده . اگه اون 6 سال که کاسیاس تو رئال بود , بوفون هم توی بارسا بازی می کرد کاسیاس شاید خونه پرش فقط 1 سال بهترین دروازبان دنیا می شد ,,, کاسیاس هر چقدر فوق العاده باشه , 2 برابرش خوش شانسه !!

بوفون خودش رو پاسوز ما کرد ,,, واس همین ما خیلی خیلی بهش مدیونیم !!

..............................

- یه چیزی هم که باید درباره بوفون بهش توجه کنیم کلا مدل دروازه بانی ـه ایتالیایی هست، شما به دروازه بانی ـه زوف، پروتزی، زنگا و پالیوکا دقت کنید، همه شون جثه بزرگی دارند، به نظر در حرکت های انفجاری ضعیف و کند میان اما در جایگیری از بهترین های زمان خودشون بودند. قبلا هم گفتم، شاید تنها دروازه بان ایتالیایی که کمتر شباهتی به بقیه داشت تاکونی بود بخاطر عکس العمل های انفجاری و کلا تحرک بیش از حدش درون دروازه.
شما نمیتونی از یک دروازه بان ایتالیایی توقع داشته باشی وقتی که شوتی سمت دروازه ش زده میشه اولین فکرش این باشه که با شیرجه 3 متری توپ رو بگیره, بلکه سعی میکنه خودش رو به محل ورود توپ نزدیک کنه و با کمترین زحمت توپ رو میگیره، در واقع اگه غیر از این بود باید تعجب می کردیم.

درباره پنالتی گرفتن هم نمیشه گفت بوفون دروازه بان پنالتی گیری نیست, بلکه از باید گفت در پنالتی گیری ماهر نیست، وگرنه مهار پنالتی ـه بازیکن هایی مثل میهایلوویچ، توتی، فیگو، باجو،رونالدو،ون نستروی و ... مسئله کم ارزشی نیست.

در کل بدون هیچ تعصبی باید پذیرفت بوفون در دروازه بانی یک نابغه ست، شما باید خیلی بزرگ باشی که مدیری مثل برلوسکنی در سال 2006 پیشنهاد 70 میلیون یورویی + دیدا رو به یووه داد برای بوفون ! و یا بارسا و رئالی که همواره به دنبال جذب بوفون بودند، و یا حتی پول عرب ها هم نتونست مانع از حضور بوفون در یووه شه.

در واقع، کاسیاس و نویر دروازه بان های خیلی خوبی هستند، بخصوص نویر که هنوز جای پیشرفت داره و در آینده بهتر هم خواهد شد ولی هیچ کدومشون "افسانه ای" نیستند مثل بوفون ...

....................

دروازه بان یووه  درباره دوران موفقیت آمیز حرفه ای اش گفته است

سایت گل- نمایش های فوق العاده جی جی بوفون سنگربان افسانه ای باشگاه یوونتوس در دیدارهای اخیر باعث شده تا محبوبیت وی نزد هواداران دو چندان شود. به گزارش گل به نقل از یوونتوس دات آی آر در ادامه گفتگوی جیجی با الجزیره اسپورت را می خوانیم:

چرا فوتبال رو انتخاب کردی ؟
پدر و مادر من در رشته ی دو و میدانی فعالیت میکردند و خواهرانم والیبالیست بودند اما با این حال در خانه ی ما همیشه صحبت از فوتبال بود و حتی پدرم بعد از کنار گذاشتن فعالیت در رشته ی دو و میدانی مربی فوتبال شد.

چه موقع به این نتیجه رسیدی که میتونای دروازه بان خوبی باشی؟
هنگامی که تنها 13 سال داشتم این احساس به من دست پیدا کرد و از آن موقع بود که همه چیز برای من شروع شد.

چرا پارمایی ها به بوفون لقب سوپرمن دادن ؟
قبل از بازی با اینتر یکی از هوادارای پارما به من پیراهن سوپرمن داد و من هم آن را پوشیدم ، در آن دیدار من فوق العاده بودم و بعد از بازی هواداران پارما به شدت من را تشویق می کردند ، من هم .پیراهنم را در آوردم و با پیراهن سوپرمن شروع کردم به خوشحالی ، از آن موقع بود که من ملقب شدم به سوپرمن.

چطور شد که به یووه منتقل شدید ؟
من قصد داشتم از پارما جدا شوم زیرا تیم پارما دیگر شادابی سابق را نداشت و مدیر برنامه هایم به همراه پدرم هم دنبال مقصد مناسبی برای من بودند تا اینکه با من تماس گرفتند و از پیشنهاد چند تیم بزرگ خبر دادند ، من در استرالیا بودم که این خبر را شنیدم ، در نهایت موجی کار خودش را کرد و من راهی تورین شدم.

روزهای نخست در تورین برای شما سخت بود ؟
فضای موجود عالی بود ، ندود و تورام هم به یووه آمده بودند و این باعث شده بود که هواداران از تیم نایب قهرمان در فصل بعدی قهرمانی بخواهند ، تنها سختی من عدم آشنایی با شهر تورین بود ، من به پارما عادت کرده بودم و دوستان زیادی انجا داشتم اما در تورین تنها بودم.

بهترین دوست یوونتوسی شما چه کسی است ؟
من قبل از آمدن به یووه با خیلی ها آشنا بودم

رابطه ی شما با الکس چطور است؟
الکس فوق العاده است ، همه ما به وجود او عادت کرده ایم ،هنگامی که در پارما بودم چندین بار با من تماس گرفت و از من خواست به یووه بیایم.

از رویارویی با اسپانیا می ترسی ؟
هرگز ، آنها قویتر از ما هستند اما ما هم تیم با شخصیتی هستیم و پرندلی حرف های زیادی برای گفتن دارد هر چند که مصدومیت روسی و کاسانو کمی آزار دهنده بود

قهرمانی جام جهانی ؟
من دو تا آرزو داشته ام یکی بازی در سری آ و دیگری قهرمانی در جام جهانی که به هر دو دست پیدا کرده ام

علت درخشش یووه در فصل جاری مدیریت ، کونته یا بازیکنان هست ؟
مدیران با انتخاب کونته بهترین تصمیم را گرفتند ، کونته هم کاری کرد تا ما فوق العاده ظاهر شویم در واقع کونته توانایی هایی را در ما بروز داد که خودمان هم شگفت زده شدیم.

یووه در فصل بعد به چه چیزی نیاز دارد تا قدرتمندتر شود؟
همه چیز آماده است تنها به سه ستاره نیاز داریم تا به روزهای خوب خود به بهترین شکل ادامه دهیم.

تمدید قرارداد الکس ؟
وجود الکس همچنان برای ما یک امتیاز محسوب می شود ، به نظر من مدیران هم به این نتیجه رسیده اند که بهتر است الکس در کنار ما بماند.

...........................................


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ <-CategoryName-> ]
+

قالب اين وبلاگ با استفاده از قالب ساز آنلاين طراحي شده است
©2008 All rights reserved.

Build Your Own Template!